יום חמישי, 10 במאי 2012

עוגת(בערך) קובייה הונגרית -מתכון+תמונות :)

חברים שלי שולחים לי מידי פעם עוגות מגניבות שהם רוצים שאכין , והפעם שלחו לי תמונה של עוגה שנראית כמו קובייה הונגרית.
נעניתי לאתגר, ונעזרתי במתכון של הבלוג "משהו מתוק" 
http://winnish.blogspot.com/2011/12/blog-post_25.html 
והכנתי את העוגה 

זה קצת עבודה, אבל הנה המתכון לפי איך שאני הכנתי  :

מחממים תנור ל 160 מעלות


1. מקרימים במיקסר את החמאה(250 גרם) והסוכר הדק(250 גרם) עד לקבלת תערובת קרמית..
2.מוסיפים בהדרגה את הביצים(4) וממשיכים לערבל.
3.במהירות איטית מוסיפים את הקמח(250 גרם) ומערבלים רק עד לאיחוד.
4.מחלקים את הבלילה לחמישה חלקים שווים לחמש קערות, לכל חלק מוסיפים כמה טיפות/ מעט ג'ל של צבע מאכל ומערבבים.
5.משמנים(עם חמאה) ומקמחים 5 תבניות אינגליש קייק6.מוזגים לכל תבנית את הבלילה ( זה ייצא דק זה בסדר) וייראה ככה:

7.מכניסים לתנור את התבניות ומכסים באלומיניום כדי שלא יישרף מלמעלה - אופים 15 דקות(או עד שקיסם יוצא יבר) , וכל הזמן שמים לב אם להעלות או להוריד את החום בהתאם לעוגות ( כל תנור הוא שונה)
זה אמור להראות ככה:
8. מצננים , ומוציאים מהתבניות

9. חותכים את השוליים של העוגות( אפשר רק את הרוחביים אבל להקפיד שכל העוגות יישארו באותו הגודל)
10.חוצים לאורך את העוגות לחצי
11.אז מרכיבים אחד מעל השני בשורות וטורים של 3X3 ככה :


12..מקציפים מכל אחד של שמנת מתוקה עם חבילת אינסטנסט פודינג ,מדביקים את הרצעות שבנינו זו לזו עמה(כן,מפרקים ומחזירים,והרכבנו כדי שנדע איך ייראה )
13.חותכים את העוגה לחצי(לא חייבים)
14.מצפים את העוגה מכל הצדדים עם זה עד שייראה ככה:

13.חותכים ליד האורחים ומדהימים אותם !

7 תגובות:

  1. אני שמחה שאהבת את העוגה והכנת אותה גם
    זה אתגר אבל לדעתי אתגר כייפי!

    אגב מבחינת הטעם אני מעדיפה את הציפוי שלך
    הכנתי עם בצק סוכר רק כדי שהוא יחזיק את העוגה.

    בבקשה רק שימי קישור לרשומה שלי (כי אסור להעתיק, וזה כתוב בבלוג)
    http://winnish.blogspot.com/2011/12/blog-post_25.html

    השבמחק
    תשובות
    1. שמתי את הקישור , שוב מודה לך ! :)

      מחק
    2. תודה :)
      ואם את רוצה שאני אעלה תמונה עם קישור לרשומה שלך בדף הפייסבוק שלי למשל - אני אשמח
      כך הרשומה תופץ יותר...

      יש לי גם דף תמונות ממתכונים שלי שגולשים הכינו (דף בבלוג) - ואם תרצי גם לשם אני אעלה

      מחק
    3. ואו ממש אשמח !
      והאם אפשר גם קישור לשני הדברים ? :)

      מחק
    4. בטח שאני אתן לך קישורים
      רק אני משערת שאני אעשה את זה במוצ"ש (אני תמיד בלחץ בששי)
      את יכולה להגיד לי בנתיים איזו תמונה את רוצה שאני אעלה

      מחק
  2. הי, שבוע טוב
    תוכלו לראות בדף הפייסבוק שלי פה
    https://www.facebook.com/winnie.rottem

    ובבלוג שלי פה -
    http://winnish.blogspot.com/p/blog-page_6761.html

    שיהיה לך שבוע נהדר!

    השבמחק
  3. ואו אני ממש מעריכה את זה! מגניב! תודה :)

    השבמחק